Total Pageviews

Monday 27 April 2015

Isu terkini dr m dan ds najib

Isu dr m dan ds najib 

Pendapat peribadi saya 

1. Dr m diakhir usia beliau 
2. Ds najib bukan sampai umur 100 tahun pegang jawatan presiden 

3. Saya pandang survival umno 20 tahun ke depan 

Tahun 2020 masa tu presiden siapa 

Tahun 2025 siapa presiden umno 

So seterusnya 

So selepas saya kaji kesilapan saya dalam kritik keterlaluan dr m sebab saya rasakan cakap la apapun 

Kita dedahkan kelemahan umno 

Bab ini saya akui kesilapan saya 

So takkan habis cerita 

Sekali kala Akan Saya tegur sikap penyokong dr M . Ulang semula sikap penyokong dr m 

So bagi generasi saya 

Kami tak kisah siapa presiden umno pun 

Yang kami kisah ialah 

1. Survival perjuangan agama bangsa tanah air 

2. Perancangan jangka pendek dan panjang agama bangsa tanah air 

3. Perjuangan dakwah dan penguasaan perniagaan ekonomi untuk anak bangsa 

4. Penguasaan sains teknologi 

5. Kekuatan kuasa poltik Melayu Islam


Sebab tu saya tak kisah

Ds najib ke 

Dr m ke 

Sebab lepas lepas 10 tahun 20 tahun generasi kami yang akan jaga umno

So generasi kami sedang belajar apa kesilapan apa kekuatan apa kejayaan apa kelemahan kepimpinan sekarang 

Untuk jadikan tauladan dan sempadan kami

Sekian 

ASI 27/4/2015 

No comments:

Post a Comment