Total Pageviews

Friday 27 March 2015

Realiti perjuangan umno bagi pendapat saya

Sebenarnya susah nak Cakap tapi kena Cakap realiti sebenar 


Memang susah nak berjuang dalam umno sebenarnya 


Cuma orang macam saya terpaksa Kerana tiada pilihan melainkan umno  dan untuk balas jasa umno kepada saya dan bangsa saya 


Takkan saya nak masuk pas pkr dap yang jelas agenda mereka pada orang melayu bangsa saya 


Pengalaman saya sendiri 


Saya buat Kelab Profesional melayu akhirnya sama sama sendiri gaduh jatuh menjatuhkan kondem sesama sendiri iri Hati hasad dengki serang peribadi 


Saya masuk dalam wassap group pro umno bn dan yang hentam adalah orang umno sesama juga so ini pengalaman realiti saya sendiri taknak cerita pengalaman orang 


Bagi saya 


Umno hanya mampu bertahan paling lama 20 tahun Lagi Kerana generasi Muda yang Ada sekarang mereka tak Peduli siapa umno tapi mereka Peduli kerja mereka taraf hidup  Hak mereka 


Kerana mentaliti mereka 


Mereka tak paham isu sebenar rakyat 


Contoh isu gst 


Rakyat bukan tolak gst tapi isu beberapa berlaku ketirisan Kewangan Negara tu buatkan mereka tolak 


Macam isu sokongan kepada umno 


Rakyat bukan tak sokong umno tapi isu kredibiliti kepimpinan umno sendiri jadi isu persepsi Bhan keatas Bahan lawak 


So 


Macam tu la 


Kita bagi fakta 


Kita Cakap apa yang kita Tahu bukan apa yang orang Tahu kita tak Tahu 


Sekian 


Ahmad Shuaib Ismail 

27/3/2015

No comments:

Post a Comment