Total Pageviews

Sunday 22 June 2014

Rukun utama perjuangan Pemimpin Melayu

Saya  Ada 30 cara lawan dakyah Pas
Saya ada 20 cara lawan dakyah PKR
Saya ada 10 cara lawan dakyah Dap

Saya Ada 30 Cara tawan Selangor
Saya Ada 20 Cara tawan Penang
Saya Ada 10 Cara tawan Kelantan
Saya Ada 40 Cara BN dapatkan 2/3 semula

Akan tetapi

Jika kepimpinan masih ramai malas berubah malas belajar sejarah sipam malas belajar kejatuhan kerajaan dan empayar bangsa lain gagal belajar sebab apa rakyat tidak terima kita  maka sia sia

Termasuk gagal memegang 4 rukun utama perjuangan Melayu

Apa itu 4 rukun utama pemimpin dalam  perjuangan Melayu

1. Benar
2. Amanah
3. Penyampai
4. Bijaklaksana

Empat asas kehidupan pemimpin Melayu

1. Syariat
2. Hakikat
3. Tariqah
4. Makrifat

Mudah kan .

Rakyat Malaysia perlukannya pemimpin Melayu yang kuat. Bangsa Melayu terdiri dari pada 55% jumlah rakyat Malaysia

Bangsa cina india kadazan iban dan lain lain perlukan kepimpinan Melayu yang kuat dalam masa sama bangsa Melayu perlukan kerjasama erat mereka bersama sama mentadbir Malaysia

Kita menjadi bangsa Malaysia

Kawasan cina ka kawasan Melayu ka kawasan India ka kawasan Iban kadazan ka semua parti kompenan Barisan Nasional wajib turun bersama sama. Baru nampak yang turun membantu masalah rakyat adalah pemimpin rakyat Malaysia bukan pemimpin tertentu kaum tertentu

Masa wajib berubah . jadikan diri sebagai pemimpin rakyat dan harapan rakyat demi pertahankan prinsip perjuangan Barisan Nasional 

Ahmad Shuaib Ismail

No comments:

Post a Comment