Total Pageviews

Wednesday 2 September 2015

Biar UMNO terima dana dari Arab dari terima dari taukeh taukeh

Biar UMNO terima dana dari orang Arab ummat Islam dari terima dari taukeh taukeh demi keberkatan perjuangan UMNO era Najib 

Kita  tidak mahu dana politik dari  tauke tauke  sebagai mana dr mahathir terima untuk perjuangan UMNO 

Najib terima Rm 2.6 bilion sebahagian kecil tak sampai 2% dari 120 bilion milik putera raja Arab Saudi Al Waled yang diagihkan kepada semua negara Islam  dan pemimpin negara Islam termasuk pemimpin libya terima Rm 8 bilion dan untuk kebajikan ummat Islam seluruh dunia. 

Kita anak Melayu wajib berubah , jangan jadi hamba tauke tauke lagi 

Hidup Melayu 

Allahuakbar 

( gambar dibawah ialah Ahmad Shuaib Ismail seorang anak Melayu cicit Raja Melayu Pahang Almarhum Tun Mutahir Ibni Tun Ali dan emak kandung berbangsa Arab dari bani alkhazraj Qabilah keluarga yang menjaga Rasulullah saw dan sahabat nabi saw semasa peristiwa hijrah dipanggil golongan ansar )

Ahmad Shuaib Ismail 3/9/2015 

1 comment:

  1. Itu pun kalau derma dari tok arab, tapi kalau wang seleweng dari sumber tertentu (1MDB) yang hanya guna nama tok arab apa cerita? Malahan juak-juak Najib dah kata derma tu bukan dari tok arab untuk UMNO, tapi dari Arab Saudi untuk kerajaan Malaysia, diharapkan agar Wisma Putra minta Keduataan Arab Saudi di Malaysia keluarkan surat menyatakan derma itu dari Arab Saudi dan Duta Malaysia di Arab Saudi meminta supaya kerajaan Arab Saudi mengeluarkan surat menyatakan mereka yang derma USD 700 juta itu kepada Malaysia dan merekalah yang suruh Najib simpan di dalam akaun peribadinya kerana untuk melawan Yahudi dan DAP serta kerana mengamalkan ahli sunnah wal jamaah dan untuk menentang IS.

    Tak payah nak putar sana sini, sila kemukakan surat dari Kedutaan Arab Saudi yang mengesahkan perkara ini atau surat pengesahan dari Kerajaan Arab Saudi berhubung isu derma USD 700 juta itu.

    ReplyDelete