Total Pageviews

Sunday 22 February 2015

22 febuari perjumpaan antara Saya dengan Tok guru pondok alim ulamak pas ke arah penyatuan ummah

Esok insyaAllah Saya Akan Kumpul 1000 orang pas alim ulamak pas Tok Tok guru pondok adikberadik di baling Kedah 


Doakan agar perjuangan kita untuk penyatuan ummah Islam menjadi satu titik permulaan kita orang umno dan orang pas 


Saya sedang Bantu naikkan khemah dan Persiapan untuk esok 

Esok di Kedah  Saya Seorang Sahaja Ahli umno Dari BFF unit perundangan umno malaysia bersama 1000 Ahli pas alim ulamak pas Tok Tok guru pondok adikberadik Ahli jamaah  


Tujuan Saya mudah iaitu penyatuan ummah selaras firman Allah Dalam surah alhujurat ayat 10-11


Takbir Allahuakbar ///


Doakan Saya semua kekawan seperjuangan /// semua . Takbir Allahuakbar


No comments:

Post a Comment