Total Pageviews

Saturday 17 May 2014

Amanat Ahmad Shuaib

Amanat Ahmad Shuaib

Saudara-saudara sebangsa seagamaku sekelian percayalah, Kita menentang DAP, bukan kerana nama dia DAP. Kita menentang PAKATAN RAKYAT bukan kerana dia mereka hendak memerintah kerajaan .

Kita menentang dia ialah kerana dia tidak menentang  LGBT Comanggo , dia hendak samarata konsep hak Melayu bumiputra kerana mereka selalu buat fitnah maki hamun caci cerca menimbulkan perasaan benci antara sahabat kaum keluarga kita sendiri kaum dan agama di Tanah air kita , buat demontrasi huru harakan ekonomi rakyat semua dan negara kerana mereka Pas menerima syiah masuk pas kerana mereka PKR membawa fahaman liberal dan kerana mereka Dap membawa sosialis

Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita wajib anak anak Melayu berlawan dengan mereka.

Percayalah saudara-saudara seagamaku sebangsaku sekelian,

Perjuangan kita adalah , ucapan kita adalah demi Agama Bangsa Tanah air , niat perbuatan kita harta usaha tenaga kita  adalah pengorbanan ke atas perjuangan agama bangsa Tanah air Abata .

Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak pakatan rakyat ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah demi pertahankan agama bangsa Tanah air kerana Allah dan Rasul . Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Pas , Kita tidak perlu masuk PKR Kita tidak perlu masuk DAP, Tapi kita menjadi pengkhianat agama bangsa Tanah air  dengan menyokong dan memilih mereka .

Bangkit lah anak anak Melayu

Siapa lagi hendak bantu kita kalau bukan kita

Ya Allah selamatkan Agama Bangsa Tanah air kami daripada Pas dap PKR dan sekutu mereka

Hidup Melayu
Hidup Melayu
Hidup Melayu
Allahuakbar
Allahuakbar
Allahuakbar

Ashhaduallailahaillallah
Waashhaduannamuhammadarrasulullah

18 Mei 2014

Ahmad Shuaib Ismail

1 comment:

  1. Ya. Saya pun setuju dengan Amanat Loyar Shuib. Tapi kita kena bnatu Melayu supaya maju dalam semua bidang dahulu. Lebihkan ilmu keduniaan. Anak-anak kecil mesti di dedahkankan dengan Bahasa Inggeris, Science dan Mathematics. Kurangkan ilmu Agama atau kepada ceramah 'orang Agama' terutamanya mengenai hantu, jembalang, iblis dan syaitan. Ia akan membuat mereka lemah semangat dan berhadapan risiko kena hysteria yang hanya terjadi dikalangan anak Melayu.

    ReplyDelete